söndag 10 juli 2011

Väder

H och jag skulle ta våra järnhingstar till stan för kaffe, glass och smygstuderande av turister. Dock tveksamt om vädret är på vår sida. Har varit typ varannan-timmes-väder idag med minst tre regnskurar å så riktig högsommar däremellan. Typiskt juliväder enligt SMHI - kul för dom att ha rätt för en gång skull.

Blir det inget kaffe och smygpaparazzi blir jag väl kvar här vid datorn med TV:n på en armlängds avstånd.
 
Nåt bra på TV ikväll?


Psssst! Blogger har fått fnatt ikväll - bara så ni vet


3 kommentarer:

  1. Blogspot suger!
    Hela min fina kommentar försvann =(

    Ett nytt försök då:
    Tack så jättemycket för dina ord hos mig idag!
    Här har vädret varit växlande och det hjälper inte med sol när det blåser halv storm. Så jag har pendlat mellan balkongen och soffan. Dessutom har jag städat. Man får städa på en söndag. Då slipper man på måndag. Så det så =)

    Ikväll ska du se Murdock mysteries på kanal 9 kl.21.55

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Det blir lite sensing murder på tv4+ ikväll!!

    SvaraRadera
  3. "Det okända" på 4+ snart och sen lite mer medium-program - var det det du menade Melinda? Jag ska se i alla fall... kom hem nyss

    SvaraRadera