måndag 15 augusti 2011

Två dagar kvar

Sen är det dags att gå upp till 75%. Det känns BRA och det gör mig GLAD! Kan det verkligen ha varit gårdagens maratonsovning som visade mig att det vänder nu... sakta men säkert? Jag hoppas och tror det.

Allt började den 14 februari... sex månader sen. Därefter har det bara rullat på. Kan inte förstå att det gått SEX månader sedan vi fick det där j*a beskedet som förändrade livet för alltid. Men jag minns alla fina stunder.
Det är bara att fortsätta se framåt, men tillåtet med tillbakablickar och tårar. Det ingår i läkningsprocessen. Den andra delen av läkningen kan komma att ta flera år... det är jag medveten om. Därför att det viktigt att Hulda verkligen lyssnar på kroppen och intuitionen.

11 kommentarer:

  1. the future it is!!!
    precis min tanke hulda!
    att du skulle sova sådär i går just för att gå upp till 75 %... lustigt. men jag hade det så klart för mig när jag vaknade idag. och jag sov tills kyrkklockan drog igång kl 7 :)
    jag som varit vaken från kl 4 i sju veckor.
    vissa saker bara är.
    sååå jävla skönt att du känner dig pigg och glad.
    det gör mig lycklig ♥
    du är bäst - glöm aldrig det.

    SvaraRadera
  2. Tack bästa vännen! Nu är det morronmöte på jobbet men jag återkommer ♥

    SvaraRadera
  3. Det är den enda vägen, ett steg i taget :)
    Kram till dig.
    Milla

    SvaraRadera
  4. Är inte riktigt med vad som hände då men allting har sin gång och även om det är jobbigt så kommer det en morgondag som är ljusare! Kram

    SvaraRadera
  5. .....guuuud va´ jag gillar de´ där fotot på er!!!! <3 <3 <3
    Pöss, pöss

    SvaraRadera
  6. Toppar och dalar, så är livet, liksom geografin. Nu kommer det bara att bli bättre och bättre. Det tror vi på!
    Här är det grått och disigt, men humöret är ändå på topp. Ska strax ut för en meeting med en väninna. Sånt mår jag så bra av!
    Kram från en som tror på dig.

    SvaraRadera
  7. Tack alla fina tjejer. Melinda... det kommer en förklaring till dig inom kort

    SvaraRadera
  8. Fina Helene så skönt att du mår bättre. Det är en konst att lära sig ta hand om sig själv och man behöver nog hela tiden träna. Hoppas du kommer att trivas med att jobba lite mer. Önskar dig en fin start på hösten.
    Varm kram,på återhörande.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  9. Allt som är positivt. som känns bra- skall man suga åt sig! Kram

    SvaraRadera
  10. Varma kramar till er alla ♥
    Nu ska vi se om hjärnan har nåt kvällsinlägg på lager... annars får ni vänta tills imorron :)

    SvaraRadera