söndag 14 augusti 2011

Dagen utan innehåll

Ja idag blev det inte många knop här hemma... förutom tre vändor till tvättstugan. Så lite trappmotion blev det ju... Jag har slarvat med maten... alltså inte ätit nån mat (ajabaja) bara fikat, ätit knäckemackor, druckit the och Actimel. Men å andra sidan är det ju en av fördelarna med att bo själv. Vill jag inte äta så gör jag inte det.

Med tanke på att jag lider brist på sömn (*blink*) tänker jag snart gå och lägga mig och läsa. Det är ju måndag imorron och klockan ringer tiiiidigt.

Go´natt alla goa tjejer därute. Tur att ni har en outsinlig källa med idéer till blogginlägg som jag kan läsa. Min  har sinat idag men jag hoppas den snart fylls på!

Min sängkamrat ett tag till är . . .

6 kommentarer:

  1. Sov gott vännen! Här har det inte hänt ett skit idag utan alt har gått i s l o w m o t i o n.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sov gott - och det ska bli spännande att höra vad du tycker om boken!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Natta!
    Idag ska jag lägga mig 23. Så jag slipper vara en zombie 6.00 =)

    SvaraRadera
  4. Ja men någon gång skall man väl unna sig, du behövde sova, punkt slut! :)
    Tack för din kommentar, ja jag hoppas jag klarar mig för de konstiga kommentarerna och mejlen får en att fundera.
    SOV GOTT nu!

    SvaraRadera
  5. Tänk att man (läs jag och du) kan bli så sömnig av att ha gått upp så tidigt? Mowahaha...
    Sov gott - vi ses till lunch i morr´n...eller har du varit på jobbet då?
    Kram Milla

    SvaraRadera