fredag 10 februari 2012

Gott & Blandat

Köpa motorolja är inte det lättaste när det finns 7 miljoner sorter... men är man inte blyg så frågar man nån. Fick hjälp att hitta rätt sort av en bra kille (synd han inte var snygg oxå)
Morronfika en fredag består av frallor och soffmys men satan vilka kraftiga kind-/käkmuskler jag har - ser ju groteskt ut
Lång dag slutade med ett besök på bageriet...
Varför jag köpt två? Det är ju en dag imorron också... och då kanske jag inte orkar gå ut. Smart va?!?!!

Sen nyttig snabbmat till en trött kropp fuck beach 2012

Nu är det kväller och namnsdags-Iris och jag ska bara soffmysa. Hoppas ni får en skön kväll/helg

5 kommentarer:

  1. trodde du stod och valde schampo!!!
    gott med bakelser...
    jag känner oxå så just nu - fuck b-12.
    spec eftersom mina pw:sar inte minskar midjan :(
    i morgon lördag och melle-race ♥

    SvaraRadera
  2. En djungel det där med olja. Därför har jag delegerat allt sån till min tålmodiga sambo. Beach 2012? Det kommer fler, 2013, 2014....Man ska njuta av livet :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha vad du är rolig alltså! Vad gulligt det ser ut med soffmys :)) Smart att köpa två bakelser på en gång. Jag har aldrig i hela mitt liv haft nån beach alls. Blir nog ingen i sommar heller. Har precis ätit jordnötter.

    Ha en fin helg du också!!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Ja nåt fredagsmys blev det i alla fall inte. Slockna i soffan strax innan 20.00 och vaknade 22.23?????

    SvaraRadera
  5. Tycker du ser snäll ut! :)
    Hälsa grattis till Iris! (lite försenat men jag har inte startat datorn förrän nyss) Kram

    SvaraRadera