fredag 13 januari 2012

Törs FRU GÅRMAN så törs jag...

... men vackert är det inte

Å här är jag... den mindre kända balkongsyndaren.
Ser ju en aning packad ut
... men se det är jag inte. Bara lite lagom mör efter att ha sett till att kvartens kök blev så här
Ska ta tag i eländet kroppen och så småningom ta mig ut för att fylla lite kyl och frys! Kanske lite shoppingfoton? Nä... där lär inte finnas så mycket av intresse. Om det nu inte är så att ni absolut vill se vad jag stoppar ner för godsaker nyttigheter i korgen

11 kommentarer:

  1. JAg köpte godis idag. En STOR påse :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer jag oxå att göra... garanterat ;)

      Radera
  2. Du är jättefin! Och fick till svara i kommentarer funktionen också! :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Du köper väl godis till kvällen?
    Ett absolut måste här hemma eller en semla !)

    Jag vill också ha svara funktion i kommantarsfältet!! När? Var? Hur?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart du törs..inget att skämmas för där inte..
    Ha nu en bästa kväll!!

    SvaraRadera
  5. Först begrep jag ingenting.
    Sen tittade jag lite noggrannare och insåg hur du styrt om det med kommentarerna - kul grej!
    Sen gillar jag dina bilder också, både i detta inlägg och i tidigare!
    <3

    SvaraRadera
  6. Jag har faktiskt saknat det här med svarsfunktion. Om nån verkligen vill ha svar på nåt slipper jag gå in på dennes blogg och kan svara här direkt. Skitbra! Tack Fru Gårman

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåt med min dator gillar inte det här nya...jag kan bara ibland göra en vanlig kommentar....annars får jag göra som nu...skriva en kommentar som ett svar fast det inte alls är ett svar utan en början.

      Hursom tycker jag visst du är fin på bilderna. Skönt att du fått tillbaka ork och kan både handla och diska. :) Kramar

      Radera
  7. Den svarsfunktionen kom automatiskt hos mig? Fattar ingenting...

    SvaraRadera
  8. När jag kom hem från semestern hade jag tagit bl.a så mycket smärtlindrande piller och lugnande (flygrädd) att dottern såg förskräkt på mig!
    Kram

    SvaraRadera