torsdag 23 juni 2011

Kvällsbetraktelser

Kvällsbrisen har lagt sig och det är behagligt med kaffe på balkongen. Kan bara inte med att lägga mig i soffan framför TV:n, så jag rör mig mellan datorn och balkongen.

Via datorn får jag hela tiden positiv input av fler fina människor som kommit in i mitt liv än jag trodde var möjligt. Hoppas ni förstår hur värdefulla ni är ♥ ♥ ♥

På balkongen känner jag doft av blommor, hav och en och annan grill. Där hör jag fiskmåsar, bilar och nån granne med fönstret öppet. Jag ser vatten, båtar, himmel, sol och skog.

När jag tänker på allt det här kan jag säga att allt sammantaget gör att livet får färg och jag känner mig lite som Madicken när hon säger... "Idag känner jag livet i mig".


5 kommentarer:

  1. Låter som en dag som "luktar gott" i mina öron!

    SvaraRadera
  2. Så är det... och jag är övertygad om att det fortsätter dofta minst lika gott imorron ♥

    SvaraRadera
  3. Låter härligt!!
    Jag är inte nöjd med sjukvården utan jag har fått kämpa som en rös gris och till sist bekosta min operation själv på privat klinik! Men jag är så glad för att jag kommit så här långt så jag ska bara tänka glada tankar i helgen!
    Antar att du kan förstå känslan jag har :)
    ♥ ha en glad och god midsommar ♥

    SvaraRadera
  4. vilka sköna kvällsbetraktelser!
    och du är så härlig hulda :)
    är så nyfiken på dina tunika-kort. hoppas du får en wektit go midsommarafton i goda vänners lag. jag är själv med töserna men det går bra det oxh. vi har massor med things to do idag. ska visa och berätta i bloggen.
    kram and i löv u//

    SvaraRadera
  5. Lippe:Jag förstår dör du är inte ensam om taskiga erfarenheter av vården. Jag har haft en j*a tur! Vet inte exakt vad du op för men jag är ändå glad att du blir bättre och bättre även om plånboken fått ta onödigt med stryk, Kram vännen och glad midsommar önskar jag dig oxå ♥

    Bön(an)... I LÖÖÖÖV U TO ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera