lördag 11 juni 2011

Ångbastu & hästdofter

Varmt som i en ångbastu. Var rena rama halleluja moment att kliva in på Netto och handla.

Douglas och jag tog oss idag till Målserums Ridskola, och jag försökte ta foton på ekipaget jag var där för att se.

Lättare sagt än gjort. Inne i ridhuset - inte en chans med min kamera så jag fick snällt vänta tills lektionen var över.

Så här kommer ett litet collage på fina Jennie Maria och Kamel
Utsikten för de som rider på utomhusbanan går inte av för hackor

2 kommentarer:

  1. Jag vill tacka för ditt fina inlägg på bloggen Punctum Salien. Jag håller med dig om det du skriver om kriser och hur mycket vi lär oss av dom.
    Det var ett väldigt tänkvärt och rörande inlägg.

    Önskar dig en härlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Kära Klokegård vilka fina ord. Dom värmer gott och jag är glad att jag fick dela med mig ♥

    SvaraRadera