lördag 12 februari 2011

Lördagsmys

Förutom ett par drag med snabeldraken och nya lakan i sängen har jag inte gjort någon nytta alls idag. Jo... middag! För övrigt har jag mest legat i soffan. Som om John Blund tömt hela sin påse över just mig. Förhoppningsvis handlar tröttheten om att jag ska samla på mig massa energi genom vila så jag är på banan igen på måndag. Kvällen kommer jag också att tillbringa i soffan med förhoppning om att det är nån bra film eller så på TV. Hoppas ni andra där ute också har en lugn och skön lördag... eller kanske festligt kul!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Jag hade en fin lördag även om den inte blev som vi hade tänkt =) vi skulle äta gott och öppna en flaska vin . . . sen ringde sambons pappa med fru och undrade om de fick komma upp och hälsa på lillebror =) självklart fick de det. De hade pizza med sig som de bjöd på (är stolt att jag åt av pizzan, gillar inte hämtmat i dessa tider). Precis när de skulle gå kom sambons lillebror upp, han hade blivit dumpad av flickvännen och ville väl ha lite storebrortid =) Så det blev inget vin men trevligt sällskap och mat jag inte behövde betala!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en perfekt lördag... vilket du var väl värd <3

    SvaraRadera