tisdag 3 januari 2012

JANNE... och de tre lila jag glömde

Nu är badrummet sanerat. Fy f*n vad äckligt och tråkigt det är att städa badrum. Jag diskar hellre tre gånger per dag... och ni vet ju vad jag gillar diskning :/
JANNE HAR STOLT INTAGIT SIN PLATS
GLÖMDE VISA DOM LILA IGÅR. NU E ALL SKIT GÖMD UNDER LOCK
Angående madrassen. Den förra var så här "tjock":
Den nya så här:
Inatt fick jag sova på den gamla för den nya var tvungen att veckla ut sig efter att ha varit vacuumförpackad. Om jag försökte sova första natten på den skulle jag ligga och skrika på Janne efter en stund, sa försäljaren. Förstår verkligen inte vad han menar med det :))

Monstermaskinen kan bara inte testas på morgonen. Då är JAG ett monster. Men Iris har testkört lite. Vet inte vart hon är nu?!! Ska se om jag kan filma mig själv sen när jag  premiärkör åbäket

10 kommentarer:

  1. Som jag har undrat vad folk har menat med Janne i sina kommentarer...nu fattar jag. :)

    Första madrassbilden är ju supersöt med Iris tass som också vill vara med. :)

    SvaraRadera
  2. Är det 2012 års tortyrredskap? Tekniken har förfinats ser jag :))

    Men du, din toalett ser ljus och fräsch ut. Lika ren som att man kunnat sitta på golvet och äta. Vad du är duktig på att städa toalett. Kom hit. Vår äckliga toalett behöver få samma omgång.

    Madrassen? Är det Janne eller? Har inte hängt med i vad som hänt. Ska läsa ikapp.

    Önskar dig en fin dag käraste Fröken Hulda. Kram på dig! :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Film!! Självklart vill vi ha filmbevis nu när du själv nämnde det först, hihi.
    Gillar de lila korgarna med lock. Köpställe? Finns det i vitt eller svart?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja en filmsnutt så jag får se vad det är för ett monster du skaffat dig :)
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Jisses vad rent! det gnistrar bara! Du har jobbat hårt i dag :) Jag gillar inte heller att skura badrummet..läbbigt. Sist hade jag sån tur som man nog bara har once in a lifetime att en kompis förbarmade sig över mitt badrum o skurade rent av bara farten medans jag satt på dasslocket o tittade på (hon tyckte synd om mitt knä, dock inte om mig..) Det lever jag på än!

    Åhh, vilket charmigt foto med kattassen på madrassen <3 <3 så himla gulligt!!
    Här har det knappt hänt nånting i dag. En pyjamasdag.

    SvaraRadera
  6. Åh, lille kissen vill va med! Sötis där!!

    SvaraRadera
  7. Oh berätta gärna om den där monstermaskinen är bra . . . jag och mamma har pratat om en sån många ggr =)

    SvaraRadera
  8. Är det en så´n där magtränare som svänger från sida till sida? Jisses, jag hade gått av på mitten. Tur du samtidigt har köpt ny madrass så du kan sova bra efter de där monsterövningarna.

    SvaraRadera
  9. tja... att skrika på Janne...
    honom hade du ju redan hemma iofs!!!
    i badrummet.
    idag storm i dalsland.
    tiden blåser i väg.
    hoppas vi kommer ut senare idag. har hm-paket att hämta på konsum - alltid kul :)
    och att gå i storm kan ju ha positiv verkar på trög ämnesomsättning.
    ps.
    en sån där midjerullator vore kul att prova!

    SvaraRadera
  10. Kajsa har rätt... men man går inte av på mitten :))

    SvaraRadera