tisdag 16 augusti 2011

Ordlös onsdag V33 - Sommarsammanfattning

Flera bidrag HÄR


18 kommentarer:

  1. Varje smultron på stråt representerar erfarenheter jag gjort under sommaren. Omvärderingar. Nya vänner jag fått. Alla positivt samlat på ett enkelt med vackert grässtrå från moder natur. Stöveln får representera min vandring under sommaren mot ett piggare liv... och jag vandrar än... men inte lika tungt ♥

    SvaraRadera
  2. Såååå kloka och tänkvärda ord och vacker bild därtill!

    SvaraRadera
  3. Fröken Hulda - så glad man blir av din sommarsammanfattning :)

    SvaraRadera
  4. Härliga ord och tankar om din bild. En innehållsrik sommar med andra ord. Blir så sugen på smultron!

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen dina ord och din bild.. så fint och så bra sammanfattning :)

    SvaraRadera
  6. Jag plockar smultron vid vägens kant och trär sen upp dem på strå......
    En riktig sommarbild och tänkvärda ord.

    SvaraRadera
  7. Trodde först stöveln symboliserade regn. Men vandring var det. Jag hade också såna stövlar på mig på den tiden då jag vandrade i fjällen. Smultron är definitivt en symbol för svensk sommar.

    SvaraRadera
  8. Hade en annan tolkning innan jag läste din egen kommentar och gillar din betydligt bättre, fint och tänkvärt skrivet.

    SvaraRadera
  9. Jag är glad att du kan uttrycka dina tankar så fint i bild, eller kanske just kombinationen text och bild, det gillar jag bäst!

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Åh, vad många smultron på strå. Jag lyckas aldrig med detta eftersom de åker i munnen på direkten.
    Härlig bild av din sommar!

    SvaraRadera
  11. Jag är mållös av alla fina kommentarer. Tack ♥

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig förklaring till bilden!

    SvaraRadera
  13. Så utrulig flott forklaring av bildet. Ga bildet en helt annen dimensjon :)
    Kjempe flott
    Ønsker deg en hærlig onsdag
    Klem fra Siv

    SvaraRadera
  14. Fin bild. Det här måste väl ändå vara den bästa sommarsammanfattningen! :)

    SvaraRadera
  15. Härlig bild!
    Tycker om din tanke med smultronen och din erfarenhet. För alltid lär vi ju oss något nytt.

    SvaraRadera
  16. Tack vare Ordlös Onsdag rasslar det in med nya besökare. Jag blir såååå glad ♥

    SvaraRadera