fredag 3 juni 2011

Morgontankar

Borde verkligen inte sitta här nu utan vara på väg till jobbet. Men har jag flex så har jag.

Tänker massa tankar idag och ändå har jag svårt att fånga en enda av dem. En sån där "skitdag" när hjärnan lever sitt eget liv alltså.

Resulterar som vanligt i hjärtklappning och lite overklighetskänsla - brukar kallas paniksyndrom eller ångest. Å ja . . . jag tillhör ju skaran som lider av panikångest. Länge sen jag skrev nåt om det här. Men idag är det lite för påtagligt så jag tänkte att om jag skriver om det kanske det försvinner??!!!

2 kommentarer:

  1. Första kommentaren kommer från MIG SJÄLV!!! Hahahaha . . . men jag kunde inte låta bli. Sitter på jobbet och har blivit "blåst" av en tonåring/klient som skulle kommit kl 11 men som naturligtvis inte dök upp. Så nu erkänner jag villigt att jag bara sitter av tiden fram till 12. Orkar inte påbörjat nåt nytt.

    Vad gör ni andra? Ute i det vackra vädret antar jag ♥

    SvaraRadera
  2. gör det! andas!
    strax får du gå ut i din vackra stad och vara med dottern!
    kram och ha en fin resten av dagen-dag. det kan inte bli annat är bättre ♥
    kram och sol//

    SvaraRadera