söndag 12 juni 2011

Läskigt & slarvigt

Har nu suttit med ett skönt fotbad lääänge för att ha fina, mjuka fötter imorron. Ska till tant doktorn med nåt fult jag har på ena foten och jag vill ju inte komma dit å visa upp spruckna hälar och äckliga tånaglar.

När dottern fick veta att jag haft eländet i minst 8-10 år (slarvigt) fick jag en utskällning som hette duga. Så det var bara att ringa å boka tid - och imorron e det dags.
Eftersom det varit mycket elände under vintern/våren kan vi väl hålla tummarna tillsammans för att det är nåt lättfixat

8 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra hos doktorn!

    SvaraRadera
  2. Tack Melinda! Jag hoppas jag kan kliva in här imorron och skriva att " det var bara " . . .

    SvaraRadera
  3. det där är väl bara...
    ett tecken på din...
    uppenbara skönhet helt enkelt.
    även solen har sina fläckar. och skulle du vara alltigenom alldeles perfekt så blir det ju orättvist mot oss alla andra.
    kram och lycka till du härliga ♥

    SvaraRadera
  4. Goa Bön(an) vad du e klok. Klart det är SÅÅÅ! Skulle ju aldrig falla mig in att försöka va mer fulländad än nån av er andra ♥

    Återkommer med rapport!

    SvaraRadera
  5. Åh...lycka till! Det går säkert bra.
    Alla har vi våra skönhetsfläckar!

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Tack Cecce. Dom måste säkert kapa eländet å då kan jag sitta här sen hela tiden å terrorisera er med sådär 40 inlägg per dag

    SvaraRadera
  7. Hej, vännen. Måndagar är nog segdagar för de flesta =D
    Hoppas det fixar sig med foten.
    kram

    SvaraRadera
  8. Förstår det där med fotbadet, typiskt sånt jag skulle nojja mig angående, samtidigt som doktorsstackarn säkert sett mycket vidrigare saker än man själv kan åstadkomma...

    Nu håller vi tummarna för att det bara är just en skönhetsfläck hos sköna madame!

    Kram!

    SvaraRadera