söndag 26 juni 2011

I´m back

Först o främst - tack underbara Kajsa för att du framförde mitt desperata rop till mina kära bloggvänner... och till fina Bön(an) som saknat mig. LÖV U GIRLS ♥ ♥ ♥

Halleluja moment. Telia fick ordning på den dygnslånga driftsstörningen. Min abstinens har nu börjat dra sig undan. Tur att det hände just det här dygnet när jag haft besök av underbart galen göteborska vid namn Ninni. Hon har nu lämnat stan och jag har åter landat på min datastol (läs pinnstol). Gissa att jag känner hur tryggheten återvänder! Inlägg med foton kommer. Först måste jag bara få smälta att jag faktiskt är med på banan igen!

2 kommentarer:

  1. Det är såna stunder som jag är glad att jag har mitt mobila bredband också. Vi har haft strömavbrott flera gånger senaste tiden och att vara Internetberoende är inte lätt =)

    Skönt att du är tillbaka. Började undra, men så såg jag kommentarerna.

    Kram<3

    SvaraRadera
  2. Skönt att va efterlängtad. Faktiskt en skönare känsla än att få internet tillbaka ♥

    SvaraRadera