tisdag 7 juni 2011

Bevis & fotokonst

Preimärturen avklarad och dottern agerade fotograf. Bästa AKB ville och fick följa med på en tur som gick till macken för att tanka, kyrkogården för att säga hejsan till papsen och till Netto för lite inköp. Sen fortsatte min resa till ytterligare två ljusbärare i mitt liv - bästa Sis ♥ och IG ♥

För att fira köp & premiärtur dricker jag coca cola ikväll & äter upp Bön-tantens rosa munk
Å strax kom ett foto från ett geni i familjen. Dottern har fotat sin sambo under en fisketur i solnedgång - magiskt vackert!

Liiite orättvist att hon har så bra SYSTEMkamera till skillnad från min lilla Avant.

Men visst e hon duktig mitt ♥

6 kommentarer:

  1. Tack! Känner mig som ett barn på julafton :)

    SvaraRadera
  2. men den där bilden tog jag med mobilkameran mamma <3

    SvaraRadera
  3. Jag ser bilen här från fönstret! Den är ju grymt fin..grattis igen! Grannar med likadan bil..det är ju lite coolt :)!

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha . . . då har du bättre MOBIL oxå hjärtat

    Caroline: Nu vet vi ju i alla fall hur vi ska se skillnad på dom ;))

    SvaraRadera
  5. va!?
    käkar ru upp min munk!!!
    det ska jag komma ihåg... hi hi hi...
    snygg bil! med snygg kvinna i ♥

    SvaraRadera