fredag 20 maj 2011

Hjärnsläpp

Finns det två hjärnceller kvar som fortfarande fungerar efter denna j*a dag så är det ett mirakel.

Mitt hem ser ut som om nån kastat in en handgranat med kläder och grejer överallt, samt överfull diskho (saknar diskmaskin). Men det går bara inte att ta tag i eländet idag. Skulle jag få ett anfall att t.ex. diska skulle även det vara ett mirakel.

Alla papper och kläder efter pappa är nu genomgångna - riktigt tungt

Skönt att träffa lillebror, men bouppteckningen väckte känslor i mig jag önskar att jag inte hade - fy skäms Fröken Hulda att du tänkte som du gjorde - eller ? ? ? Nä . . . jag tänker INTE be om ursäkt. Står för varenda tanke.

Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh ! ! !
Lånad av nya bloggvännen Milla (se min lista till höger)

8 kommentarer:

  1. sådana känslor har man ju ibland bara...
    klokt av dig att hoppa alla nyttogöromål i kväll. i morgon är en annan dag och då blir det sååå roligt att diska!!! lovar...
    jag har heller ingen diskmaskin - vägrar!
    kram å snart god natt ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för respekten över mina primitiva känslor. Å mirakel sker faktiskt. Dottern gick hem till sig för att hämta rena kläder och då fick jag en anfall och DISKADE. Så nu slipper jag skiten imorron. Ikväll blir det tidigt i säng men först lite soffmys med bästa dotera//Kram bästa J

    SvaraRadera
  3. Ser att du lånade min bild, den passar perfekt till den känslan du upplever idag.
    Ibland säger en bild mer än 1000 ord.
    Jag hoppas din kväll blir bättre =D
    Kram

    PS. Det är helt ok att du lånade bilden DS.

    SvaraRadera
  4. Förlåt snälla Milla att jag inte skrev att jag lånat den av dig, men som jag skrev så är hjärnan i koma//Jättekram (jag gör ett tillägg)

    SvaraRadera
  5. Tittar in och lämnar ett avtryck här. Önskar dig en lugn natt efter din dag. Värme!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Åsa för avtrycket. Det värmer med alla avtryck efter denna dag. Imorron ska jag lägga ut foton på vackra konstverk (ekonomiskt värdelösa) jag nu fått efter pappa)Kram

    SvaraRadera
  7. Tråkigt att det är en massa strul och så in i det sista. Men hoppas på att det löser sig till det bästa!

    SvaraRadera
  8. Melinda: När girighet finns med i bilden blir man först förbannad - sen bara ledsen. Men vi vet ju alla vad som gäller . . . What goes around comes around

    SvaraRadera