måndag 20 februari 2012

Tårtkalas på en måndag

Jajamensan... det har vi haft på jobbet idag. För att avtacka A som ska vidare till annat jobb. Kommer sakna henne och alla upptåg. Nu snackar vi kvalificerat bus. Men vi har ju N och M kvar och dom är bra upplärda av A.
Vet ni?!! Jag har haft en bra dag. En toppendag fast det är måndag.
 
Struntade i tvättstugan igår för att åka ut i sol och snö, så nu kör jag lite maskiner i underjorden. Till kvällen blir det 7:an kl 21 som vanligt. 
Så jäkla skönt med en BRA dag!

13 kommentarer:

  1. En bra måndag! Bara att gratulera. Tårtan ser inte dum ut alls. Hoppas din kollega fått ett bra jobb så det inte är trist egentligen att hon ska sluta.

    SvaraRadera
  2. Kanon. Grattis till en bra måndag - det brukar ju vara mina favoritdagar!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med en bra dag! Glad för din skull, inte för att jag har haft en dålig dag utan min har bara varit mindre bra. Så kan jag säga. Men det blir bättre, jag andas och tar in nuet ... kram kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha du är en rolig liten prick! ;) Låter bra att din dag har varit toppen, trots måndag.

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Åh tårta! Men kom inte och säg att inte du också lärt dig lite bus av A!? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer aldrig upp i hennes klass. Ska fota fotot hon har på sin dörr imorron. OMG!!!

      Radera
  6. Gott med tårta! Men alltid tråkigt när en omtyckt medarbetare slutar förstås.

    SvaraRadera
  7. vilken tårta!
    och jag bara ler när jag läser om din goda dag :)
    många, många fler sådana önskar jag dig min fina vän!
    kramiz//

    SvaraRadera
  8. Så super bra!
    Bra dagar kan man bara inte få för mycket utav :)

    SvaraRadera
  9. så trist när bra människor försvinner, hos oss slutar det 8 stycken fram till slutet av augusti =( Ogillar!!

    SvaraRadera
  10. tråkigt att sådana slutar som man trivs bra med
    härligt med bra dagar
    kramar

    SvaraRadera