onsdag 7 december 2011

BARA INBILLNING ALLTSÅ

12 kommentarer:

  1. Inte inbillning, har du ont så har du ont. Men det är kanske nåt annat än just det där. :/
    Hoppas du får nån ordning på kroppen snart.

    SvaraRadera
  2. Jag säger som ovanstående talare: värk är inte inbillning. Sedan syns långt ifrån allt på röntgen...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gratulerar till svaret, men precis som föregående talare sa, så syns inte värk på röntgen.

    SvaraRadera
  4. Skönt det, men ont har du ju ändå :(

    SvaraRadera
  5. Men ont har du ju... :(

    Fast jag vet också att proven kanske visar "normalt" när det inte egentligen är det...

    Känner flera med värk och jag lider med dem...

    Sv; Jag trivs bäst hemma men en resa nån gång i sitt liv skulle vara uppskattat både för oss vuxna och barnen :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  6. Är rörande överens med de tidigare talarna!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Och jag sällar mig till ovanstående talare, jag med!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Du kanske har en nerv i kläm? Sånt syns väl inte på röntgen?!

    SvaraRadera
  9. Jag har haft värk i 33 år. Inget syns på röntgen men till min stora glädje visade det sej att jag har genen Hlab27- Den har de flesta ( 95% ) som har Bechterews sjukdom, en reumatisk sjukdom med centrum i bäckenet
    Som övriga sagt, allt syns inte på röntgen, eller vanliga prover, Malin

    SvaraRadera
  10. wennerström heter vår bästa läkare här i ed!

    SvaraRadera
  11. Jag håller INTE med att det är bara inbillning! Jag som har Fibromyalgi vet att man kan har skitont och andra helvetes symptom UTAN att det visar på blodprover. Många lider av ledverk utan att det vidar i RTG eller prover. Mitt råd: hål dig till en sund motion som du klarar av, hälsosam kost, klä dig VARMT, lindra smärtorna med ett varmt bad och håll dig glad så gott som det går. Gör det som ger dig ro. Jag märker på min fibromyalgi att den förvärras när jag är ledsen och stressad.
    Styrkekramar till dig vännen <3

    SvaraRadera