torsdag 24 november 2011

UNDERBARA

Ni är väl för underbara alla tjejer i Blogglandia som kommer med alla tips mot min trötthet. Värdena för B12, magnesium, kalium, kalcium, järn m.m. (bredspektraprover) visade INGET. Normala värden alltså. Men jag bad sköterskan att min läkare skulle ringa mig. I första hand för att diskutera om jag verkligen ska jobba heltid och ha total brist på privatliv eller om vi ska hitta på nåt annat kul.

Jag lovar att återkomma så snart jag vet och jag lovar att skriva lite mer positiva inlägg (när jag orkar)... hehe

LÖV U GIRLS ♥

6 kommentarer:

  1. Ja, ska du nu slåss för att få jobba lite mindre, då får du bita ihop rejält. Du kommer att bli både strimlad och malen i utredningar, men leder det till något bra, är det värt det. Om du inte har tur och har en fantastisk människa på f-kassan, som inte ifågasätter precis allt. Det tror jag du har, de måste ju ha haft någon charmkurs på 10-12 år!!! Menar inte att göra dig negativ, men man bör veta att det inte är enkelt! Men först och främst är det ju en längre deltidssjukskrivning som gäller. Det ger inte samma problem! Du kommer att lyckas och sen har du plötsligt ork över att existera också :) Känns som jag skrivit en elak kommentar nu, men det är absolut inte meningen! Håller tummarna att läkaren ringer snarast, du har ju en bra doktor iaf, har jag förstått! Var rädd om henne!

    SvaraRadera
  2. Ja du elaka Ezter... nu börjar jag bli förbannad på dig (INTE)!!! Vet att du bra vill väl och jag blir inte nerdragen av det du skriver. Vet att det är sant. KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. Heja Hulda.
    En behöver lite ork kvar till att leva också - inte bara överleva!

    SvaraRadera
  4. Hej, jag hittade din blogg via Jeanetts blogg/ Facebook.
    Undrar om de tog feritinvärdet. Det är ett fördjupat blodvärde test. Jag hade jättebra Hb, men mina feritinvärden var katastrof. Likadant med min ena dotter. Hon hade 150 nånting i Hb, men väldigt låga feritinvärden ( depåer ) Hoppas du snart blir bättre i din trötthet

    SvaraRadera