onsdag 30 november 2011

DRIPP DROPP ELLER STOPP?

Svider & sticker
Jag vill hem

11 kommentarer:

  1. Usch dessa sega förkylningar. :(( Lova att krypa ner i soffan när du kommer hem.
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Nu är klockan 15.14 då kan du väl få gå hem va!!!!

    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  3. mäh...
    boosta c-vitaminbrus!
    krya-kram från dalsland//

    SvaraRadera
  4. Usch, stackare. Det var väl inte så länge sedan sist :/
    Här är det magvirus som roar sig med sonen som värd.
    Hoppas att du snart kryar på dig. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag gick hem halv 3 och somnade i soffan direkt. Nyss vaknat. Här härjar lite av varje och jag föredrar snuvan framför magåkommor. Dom är INTE välkomna här. Hellre förkyld konstant i ett år

    SvaraRadera
  6. Vi får krya på oss båda två, du och jag. Jag behöver en metallborste för att klia i luftrören. Hostan gör mig galen!
    Varm kram till dig

    SvaraRadera
  7. Tack för alla krya-hälsningar

    SvaraRadera